Máte pocit, že se ztrácíte ve všech různých stylech cvičení? Motá se vám hlava ze všech názvů a vy nevíte, co který znamená? Nebojte, není to vůbec složité. Všechny styly cvičení fungují na stejném principu. Warm up - zahřátí, základ lekce a závěrečný strečink - protažení.

Základem většiny skupinových aktivit tohoto typu je nějaká aerobicní aktivita, například samotný aerobic. V podobě, v jaké se cvičil před deseti lety jej už ale skoro nenajdeme. Stejně tak, jak jde vývoj techniky dopředu, vyvíjí se i skupinové aktivity. Většinou jde o obnovení něčeho, co už zde někdy existovalo, ale nyní to má pouze jiný název. Proto se vám může zdát, že různá fitness centra nabízejí cvičení, které ani neumíte vyslovit a že nabídka je opravdu pestrá. Pokud ale přijdete na hodinu, pravděpodobně zjistíte, že toto cvičení znáte :).

Aerobic (stejně jako step aerobic) jako takový může být taneční (DANCE, RNB, FUNKY, LATINO HOT....), posilovací (BODYSTYLING, BODY TONE, BODY FORM, FAT BURNER). Při cvičení můžete využívat různých cvičebních pomůce (OVER BALL, FIT BALL, EXPANDER, POSILOVACÍ GUMY, ČINKY). Velmi oblíbenou cvičební pomůckou je BOSU, které zase může být využito jako step při step aerobicu, nebo jako posilovací pomůcka. Některé jsou vybaveny i expandery pro další efektivní využití. 

Často se můžeme také setkat se cvičením CORE, které je zaměřené na posílení středu těla. Opět se může využít všech dostupných pomůcek.

PortDeBras patří do skupiny Body & Mind, je to elegantní tanec, který je určen pro širokou veřejnost. Vypadá ladně, ale zapotíme se ;).

Své lekce se snažím vždy obohanit něčím novým, ale vždy mě musí styl cvičení zaujmout. Cviky, styly, různé variace cviků se kterými nesouhlasím ze zdravotního hlediska na mé hodně nenajdete. Snažím se, aby člověk odcházel z hodiny příjemně unavený, zrelaxovaný a hlavně aby udělal pro své zdraví jen to nejlepší ;)